سرپرست تاثیرات دیداری Industrial Light Magic یعنی جناب Kim Libreri که بر روی بازی Star Wars 1313 کار می کند باور دارد که تا 10 سال دیگر گرافیک بازی ها و انیمیشن ها از واقعیت غیر قابل تشخیص خواهد بود.
در مصاحبه ی ایشان با VG247 ایشان صحبت هایی درباره ی چگونگی تکامل گرافیک در بازیهای ویدئویی و اینده ای که به طرف ان حرکت می کند ارائه کرد.هدف ان ها از ساخت بازی 1313 ارائه ی تصاویر بسیار با کیفیت و واقعی گرافیکی می باشد که در این امر از motion capture استفاده می کنند.و با توجه به انچه از بازی دیده شده ان ها توانستند به این امر دست پیدا بکنند.
نقل قول:
با توجه به راهی که این صنعت پیش گرفته بسیار سخت خواهد شد که شما فرق یک برنامه و انیمیشن تلویزیونی یا فیلم را با یک بازی که به صورت real-time رندر شده را تشخیص بدهید.ما در حال حاضر کیفیتی برابر فیلم های انیمه ای 8-9 سال پیش ارائه می کنیم و 10 سال بعد از الان تشخیص ان از واقعیت ممکن نخواهد بود. |
این یک ادعای تقریبا بی اساس می باشد ولی با توجه به رویه ی پیشرفت تکنولوژی مطمئنا غیر ممکن نمی باشد.هنوز راه های بسیاری در پیش است ولی اگر سازندگان هنوز نیز فشار بیاورند این امر ممکن خواهد بود.
منبع